FYN Software is goed bruikbaar voor iedereen die producten in- en verkoopt.
Onze klanten zijn met name ondernemers in het middensegment.
Ondernemers waarbij steeds meer software en andere systemen aan de klant- en kassainformatie gekoppeld moeten worden.
Handmatige koppelingen zorgen voor foutmeldingen, maar kost vooral te veel tijd én geld.
Daarnaast weten startende ondernemers met ambitie die in korte tijd efficiënt willen groeien, ons ook goed te vinden.
Onze software heeft voor de groothandels, de juweliers, de fietsen- en horecabranche speciale functies die deze ondernemers extra tijd besparen.
Ook voldoet onze FYN Software aan de branchestandaard van het FGZ en Stichting DST.
Veel van onze klanten zijn dan ook actief zijn in deze branches.
Stel Bram wil een nieuwe fiets aanschaffen. Hij oriënteert zich online en ontwikkelt een voorkeur voor fiets X, model Y. Hij zoekt in de webshop van BikeLokaal naar de fiets van zijn keuze. Bram slaagt meteen, want BikeLokaal heeft een opvallend ruim assortiment in de webshop.
Logisch, want dankzij de all-in-one software van FYN kan BikeLokaal online exact hetzelfde assortiment aanbieden als in de winkel. Bovendien staat ook het gekoppelde aanbod van de twee grootste groothandels van BikeLokaal erbij.
Bram logt in in de klantportal van BikeLokaal en maakt een afspraak om de fiets te bekijken. In de winkel laat hij zich gericht adviseren (klantcontact, kennis, service), waarna hij besluit de fiets te kopen.
Dankzij de FYN Software wordt de voorraad van fiets X, model Y realtime met -1 aangepast. Ook de rest van de administratie van BikeLokaal wordt meteen bijgewerkt (inclusief die richting de groothandel).
De offerte voor een bijbehorende verzekering neemt Bram in overweging. Eenmaal thuis besluit hij zijn fiets toch graag direct te willen verzekeren. Hij logt opnieuw in, vindt op basis van het offertenummer zijn verzekeringsaanbod en sluit de verzekering online af. Hij betaalt de verzekering via iDeal en ontvangt per e-mail een kopie van de overeenkomst.
Zo bedient BikeLokaal volautomatisch een klant-op-afstand, terwijl alle medewerkers op exact hetzelfde moment bezig zijn met andere klanten: op de winkelvloer.
Bram wil de dingen goed geregeld hebben. Daarom maakt hij online een afspraak voor een eerste onderhoudsbeurt in de winkel.
Een week voor de serviceafspraak stuurt de all-in-one software Bram (geautomatiseerd) een herinnering via WhatsApp.
Een ondernemer bespaart vaak kosten door gebruik te maken van FYN Software. De abonnementskosten zijn vaak hoger dan van het kassasysteem dat de ondernemer voor FYN Software had. Bij FYN betaald een ondernemer niet meer los voor allerlei koppelingen vanuit andere software en hardware. Kosten die hij voorheen nog wel had naast zijn abonnementskosten. Dus in plaats van meerdere leveranciers en meerdere facturen is er met FYN Software sprake van één factuur en één leverancier. Hierdoor voeren we dus vaak een kostenbesparing door, werkt het systeem beter én heeft de ondernemer het gemak van één aanspreekpunt.
Natuurlijk, kan dat. Neem gerust contact op, zodat we kunnen kijken bij wie je terecht kan.
Nee, onze software wordt op maat voor jullie ingericht. Dus een standaard versie met een gratis demoperiode geeft een onjuiste indruk wat de software voor jullie oplevert. Wij geven er de voorkeur aan onze software te demonstreren of bevelen een bezoek bij een branchegenoot aan om een goed beeld te vormen wat FYN Software voor jullie kan betekenen.
Upgraden of een extra module afnemen is altijd mogelijk. Als je minder licenties wil of een module niet meer gebruiken, hanteren we een opzegtermijn van één kalendermaand.
Afhankelijk van de schaalgrootte van het bedrijf kiezen we het juiste opleidingstraject. Vaak geven we een training op de werkvloer, zodat medewerkers precies zien wat ze moeten doen en verschillende situaties kunnen oefenen. Dit kan op locatie of online.
Nee. Het is onze ervaring dat als schermen in instructiefilmpjes afwijken van de werkelijkheid dit meer verwarring veroorzaakt en vragen oproept dan dat het helpt. Niet iedere klant heeft hetzelfde nodig, waardoor niet bij iedereen hetzelfde heeft en ziet. Daarnaast zijn wij immers continu bezig met onze software. We verbeteren zowel bestaande modules en ontwikkelen nieuwe modules. Heb je nieuwe medewerkers? Dan trainen we ze graag voor je. Dat kan op locatie voor een groep nieuwe medewerkers of remote als het één of enkele personen zijn. Zo krijgt iedereen uitleg
We sturen regelmatig mails met tips en adviezen voor gebruikers. Ook is het mogelijk om samen met een specialist in een bepaalde proces en module te duiken om het optimale eruit te halen voor jullie organisatie. Onze helpdesk helpt bij vragen en problemen en geven uitleg of instructies mocht dat nodig zijn.